Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Wednesday, April 27, 2011

bersawang.. busy tahap melampau~

assalamualaikum!~

rindunye kat blog ni.. rindu nak update blog.. rindu nak blogwalking.. rindu nak bertegur sape berselisih bahu dengan blogger lain.. tapi apekan daye aku.. aku busy tahap gaban.. gaban pon tak busy macam aku ni.. seharian di ofis aku mengadap kerje aku.. semalam aku cube merempit.. membuat kerje sebanyak yang boleh.. sampai rumah kepale aku sakit.. macam nak pecah..

kesian blog aku.. da bersawang.. kesian blogger2 yang suke bace blog aku ni ade ke ha? kosong.. sepi tanpe entry baru.. ni aku post entry untuk buang sawang2 yang ade.. tebal gile sawang die..


aku ade banyak story nak cerite atceli.. cerite aku balik kampung last two week.. da basi ke? masam? tak kesah la.. janji aku cerite.. last week pulak aku pergi sungai petani, ipoh, teluk batik dan teluk senangin.. nak cerite jugak.. aku tak tau aku busy sampai bile.. tapi aku akan cube update cerite2 aku untuk korang semue.. bye.. aku nak sambung buat kerje..

No comments:

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...