Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, April 5, 2011

dari fifi bertukar jadi hulk!~ aku tengah marah ni..

assalamualaikum!~

selamat petang.. aku tengah marah ni.. sakit hati aku.. menggigil tahan marah aku ni.. rase nak nangis pon ade.. korang penah tak tahan marah sampai nak nangis? macam ni la perasaan aku sekarang ni.. wwwwwaaaaaarrrrrrrrgggggghhhhhhhh.. rase nak tengking nak jerit nak memaki hamun.. tapi aku masih waras.. masih berakal.. istigfar cepat fifi.. maaf la kepade pembace entry ini.. aku luahkan kat sini sebab aku takut tertengking orang lain.. termarah orang lain.. biase la seorang perempuan macam aku ni memang sensitif..

mesti korang pelikkan kenape aku marah sampai nak jadi macam hulk kan? ye memang aku marah dan aku rase aku patut marah.. aku bengang dengan someone.. abang ofis aku.. semalam die g HQ bawak incik CPU aku.. pukul 5lebih aku baru dapat tengok incik CPU aku.. tapi time tu aku nak balik.. takat pandang sekilas je kat incik CPU.. pagi2 aku da excited nak bukak PC nak tengok keadaan layer2 pete aku.. aku nak tengok ape yang best sangat GIS 9.3.1 tu.. sekali aku g belakang incik CPU untuk sambung balik semue port2 tu.. 1 external takde.. aku tak boleh hubungkan incik CPU dengan kabel VGA.. tak hangin aku?



abang ofis aku tu WP3.. masuk keje 8.30pagi.. aku tunggu la die datang nak mintak externel tu.. sekali tengok kat white board die cuti.. dalam hati panas je.. aku call die time tu jugak.. aku nak external aku tu.. die kate nak datang noon.. aku tunggu r.. sepagi aku bosan.. aku pusing 1 ofis aku main game kat PC orang lain.. lantak r bos nak kate ape.. aku tension tau? sampai time lunch aku g KWSP dengan en. suami.. pukul 2.30 baru aku balik.. aku tau kalau aku balik awal pon aku takde keje.. sampai ofis aku tunggu lagi.. dari noon sampai ke 3petang.. aku hilang sabar.. aku call lagi tanye.. die nak hantar ke tak.. ye r.. ko da amek.. ko pulangkan la.. kan? memang membare hati aku.. korang tau die sampai ofis pukul berape? 4petang ok.. korang cube bayangkan.. aku dari pukul 8pagi sampai 4petang merewang sane sini tanpe PC.. macam... eii.. mencarut jugak karang..

dapat je on PC terus aku update pasal ni.. die tanye ok tak pon aku jawab dalam keadaan tahan marah.. sekarang boleh pulak bersiul2.. macam tak buat salah.. selamat ko senior.. eiiiii...

nota penuh kemarahan--> sori aku mengamuk di entry ini..

No comments:

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...