Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Friday, April 8, 2011

ke'busy'an melande!~ kerje sampai pencen pon tak habis..

assalamualaikum!~

aku curi2 mase online ni.. aku memang busy tahap gaban aku da kurang BW.. trafik aku memang tak tinggi.. kalau tak BW lagi la rendah.. tak kesah la..sebab tu bukan aim aku berblogging ni.. tapi aku sedih r.. ade sekerat 2 datang blog aku.. tapi takde update.. maaf ye.. tapi memang betull aku tak tipu.. aku bz.. kalau aku online, aku connect dengan broadband aku.. masalahnye system yang aku pakai wat keje ni kene connect dengan internet ofis yang slow macam siput babi and sangat kedekut strict sampai banyak web die nak block.. facebook confirm2 die block sedangkan PM kite pon ade facebook, kalau nak BW tu kan kekadang ade shoutmix or cbox diblocknye.. cemane aku nak BW macam selalu..

kalau keje ni boleh connect dengan BB sure aku singgah kejap2 kat web2 menarik.. tapi tak.. wwwaaarrrggghh.. hidup tanpe online waktu ofis.. memang mengantukssss la.. aku wat keje memang tak pandang kiri kanan sebab system tu pon tak stabil.. susah woo nak kejar dateline..

lepas tu tadi aku baru dapat call dari PA datin..

aku: Hello bilik GIS
PA datin: fie ke tu?
aku: haah ye..
PA datin: anis ni.. sibuk tak?
aku: sibuk..
PA datin: sibuk sangat ke?
aku: haah.. sangat sibuk.. banyak sangat kerje..
PA datin: en. anwar nak jumpe..
aku: en. anwar? nak buat ape jumpe fie? (aku da suspen da.. yela.. die tak pernah mintak nak jumpe aku.. die bos admin.. aku kan unit GIS)
PA datin: die nak mintak tolong buat slide untuk perasmian logo 5S..
aku: fie sibuk ni.. nanti fie tanye en. sani.. then call anis.. bye..(bos aku la.. aku confirm bos aku tak bagi sebab kami ade kerje kami..)

wei.. aku taknak la.. da la aku pening dengan system ni.. derang nak lagi peningkan aku dengan bende2 macam ni.. derangkan unit lain.. kenape mesti mintak tolong aku jugak buat.. unit derang ade ramai orang.. macam unit GIS ni takde keje.. oo.. mungkin sebab aku kreatif.. aku tak mengaku ye.. derang yang akan keluarkan kenyataan macam tu.. selamat kuli2 pembantu macam aku tak terpilih untuk majalah jabatan da.. untuk pegawai atasan je.. kalau tak.. buat majalah pon aku terlibat.. aku bukan berlagak ke ape.. cume aku nak orang lain paham.. aku ade tugas hakiki aku..

nota comelsecomelaku--> sibuk pon sempat update blog lagi.. demi kawan2.. tapi sori ye kalau jarang BW dan entry ni aku berterabur.. sebab aku berserabut.. hehe..

No comments:

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...