Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Monday, April 4, 2011

bye bye CPU!~

assalamualaikum!~

noon ni pukul 1.30pm atau 2p.m CPU aku akan dihantar ke HQ.. berat hati jugak nak bagi CPU aku ke HQ.. CPU aku akan dihantar ke HQ untuk update GIS.. system yang aku gune untuk buat kerje sekarang ni.. dari 9.2 ke 9.3.1.. aku risau atceli.. aku risau kalau layer2 pete aku akan rosak.. harap2 tak rosak.. kalau tak menyusahkan kerje aku.. risaunye nak hantar PC ni ke HQ..

kat ofis ni ade 4 je pc yang ade donggle.. PC yang buat geographical information system je akan ade donggle ni.. harge donggle kat CPU aku RM7k ade yang sampai ratus k kot.. tengok pade kemampuan donggle tu.. tapi PC aku menjadi pilihan mungkin kerana aku sorang je perempuan yang buat kerje pete ni sebab PC aku paling power takat ni.. hard disc ke tige2 PC mamat2 tu semue da hampir penuh.. PC aku ade lagi 326GB free space.. banyak tak? total space 464GB..


jadi dengan terpaksenye rele hatinye aku membenarkan PC aku dihantar ke HQ.. bye bye CPU.. aku akan rindu kau sepanjang ketiadaan kau.. nak BW petang ni pon aku tak mampu..

note comelsecomelaku--> jangan touching2 sangat.. inshAllah petang nanti dalam pukul 4 atau 5 CPU aku akan kembali ke pangkuan aku..

2 comments:

Anonymous said...

HQ tu ape??ehehe

http://hatibatu.com/blog/

Fifi Nadhrah said...

@alienelliz

HQ tu headquarter.. biase kalau gov HQ die kat putrajaya..

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...