Tuesday, October 7, 2014

selamat hari raya aidil adha

assalamualaikum..

hari ni hari raye lastkan.. masih sempat lagi keluarga kecil kami mengucapkan selamat hari raya aidilahdha..
maaf zahir dah batin..

gambar lain menyusul nanti..
malas nak update blog..

8 comments:

Mar Mansor said...

selamat hari raya aidiladha juga

Kakzakie said...

Esok ada lagi Mimie.. Ahad tu hari jamrah 10 Zulhijjah. 11, 12 dan 13 hari tasyrik masih raya lagi tau:) Masih boleh bertakbir lagi itu tanda masih rayalah hihi..

Nafira usof said...

Salam Aidiladha buat Fifi sekeluarga~

safurara said...

wahhh! sedondonnn! hehehe

ANIM said...

ulwan dah pakai songkok rayalah,
hihi

Julia Johari said...

cantiknya fifi sekeluarga...sejuk sungguh mata ju tgk..salam aidiladha ye fifi

dalila said...

selamat hari raya aidiladha jgk..

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Salam Aidiladha jugak buat fifi sekeluarga..=D

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...