Monday, September 29, 2014

nuffnang..

assalamualaikum..

pertame kali nak tepek gambar CPUV.. sebab eksaited kot.. hihi.. duit tak banyak pon.. tak boleh nak cashkan pon lagi.. haha.. maklum lah.. bende jarang dapat.. tu lain macam sikit.. terime kasih korang sebab sokong keluarge kecil kami.. moga Allah merahmati korang..




9 comments:

Didie Kamila said...

amboi byk nye..:)

LYAfrina said...

X kisah.. byk sikit. Smua tu rezeki..
Klo free2 sape nk.bg kan?

Kakzakie said...

Hmmm... rezeki kalau nak dtg kadang tanpa disangka-sangka Fifi..

dalila said...

huuiiyooo..masyukkkk..
meh banje aku tghari ni..

Nafira usof said...

Wahhh.. banyak tuh.. bertingkek2.
masyuk lah lepas nih. tahniah2~

Jari Manis said...

Alhamdulillah..byk tu Fifi..nanti dapat lagi :-)

ros_reeza said...

tahniah :) banyak tu :)

Julia Johari said...

tudiaaaaaaaa berderet2 beratur masuk...fifi ni mmg rajin BW pun selalu vidit dtg rumah baca entry lepas2...tu Allah bg rezeki byk pada fifi...alhamdulilah

::EIDA:: said...

sep sep sep sameeeeeeee

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...