Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Thursday, January 12, 2012

rentetan kisah di ofis baru..

assalamualaikum..

selamat petang.. waktu menaip tajuk entry ni aku terfikir.. aku asyik cakap pasal ofis baru.. kat facebook la.. kat sini tak sangat kot.. tapi aku tak ceritekan pon kisah aku berpindahkan.. hihi.. terlalu sibuk kot mase aku nak berpindah tu.. sekarang semue da selesai.. kerje pon sikit sangat kat ofis baru.. sedangkan orang lain banyak.. kate orangorang kat ofis baru ni.. derang nak tunggu aku naik cuti bersalin baru diorang nak ajar semue.. sebab aliran kerje mase di ofis lame sangatsangat berlainan dan berbeza dari ofis baru..

entry 2 hari lepas aku ade cakap en. suami balik lewat pukul 530kan.. tapi sayangnye bukan 530.. aku tengok jam 540.. masih takde bunyi fon ataupun hinthint yang menyatakan en.suami akan balik.. aku da gelisah da.. bukan ape.. pukul 530 beransur la sorangsorang pegawai kelas bawahan di ofis aku.. maksudnye rakanrakan seangkatan dengan aku semuenye balik.. yang mane WP3.. tinggal la seorang pegawai kelas bawahan dekat meje die sorangsorang.. aku la tu.. kebetulan meje aku kat ofis ni membelakangkan meje meeting untuk bahagian aku..

dan kebetulan lagi.. bosbos atasan semuenye balik lewat.. what da fish.. boleh pulak derang buat perbincangan kat belakang aku.. kat meje belakang ni ha.. even da lepas waktu bekerje aku.. pukul 5 aku balik sedangkan mase tu da dekat pukul 6.. aku tetap tak sedap hati nak berintenet bagaikan.. bosbos kat belakang aku bukan gred biasebiase.. orang kedue tertinggi dari jabatan aku pon turun.. gelisah hati aku..

terus aku text en. suami.. 'abg sile ambil ayang sekarang.. ayang tak selese di sini..' sape selese wei kalau bosbos duduk belakang.. biar la die tak heran kat kite pon kan.. en. suami reply.. 'kalau abg ambil.. ayang boleh duduk KPKT?' dengan pantas aku jawab 'boleh'.. gelisah wei.. alhamdulillah aku da tukar ofis baru.. takde la jauh sangat ofis kiterang.. dulu kan KL putrajaya.. skrg 2 2 dekat putrajaya.. en. suami sampai ofis aku.. aku pon ikut en. suami ke ofis.. malu jugak actually.. ade ke isteri ikut suami g ofis.. kalau bawa anakanak sebab emergency ok la jugak.. ni isteri.. lawak betul.. aku pasrahkan je..

selamat en. suami ade bilik di ofis.. even berkongsi dengan seorang lagi rakan.. aku membatu je dalam tu sebab malu.. wakaka.. tunggu punye tunggu die buat kerje.. akhirnye kami berjaye balik pade pukul 730 malam.. ambik kau.. dari 530 sampai 730 malam.. 2jam tu beze.. esoknye aku datang ofis dengar cerite kat ofis aku pukul 10 malam pon still ade orang lagi.. sekian..

No comments:

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...