Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, December 6, 2011

2nd maternity & children expo-part 2

assalamualaikum..

haish.. berhabuk da blog aku ni.. fuhh.. fuhh.. kasi terbang sikit habuknye.. tinggal blog dekat seminggu jugakkan.. tak sangke pulak.. even maternity & children expo da lame da habis, aku tetap nak update pasal expo ni.. aku macam biase la.. kalau da lame da cite tu, aku baru nak cerite kat sini.. tak kesah la kan.. sebab expo ni bulan march 2012 ade lagi.. en. suami da pasang angan-angan nak g lagi even mase tu kami da ber3.. hihi.. inshaAllah.. aku 50-50 la sebab baby pon masih kecik.. tapi kalau fikir seronok tu memang nak pergi lagi la.. thanks TCE sebab buat expo yang macam ni.. pade sape-sape yang tak sempat pergi tu jangan lupa 3rd maternity & children expo march 2012..

bagi aku expo ni memang best.. di luar jangkaan aku la ke seronokkannye tu.. memang berbaloi-baloi la.. rugi sape yang tak pergi.. macam aku dengan en. suami.. siap ambil cuti.. tu pon jenuh aku memujuk en. suami sebab hari tu die ade meeting pasca cabinet last-last die kate tak rugi mintak cuti.. aku memang berkampung kat sane 3hari 2 malam.. pergi pagi balik malam.. (^_^)/ terserlahkan keterujaan aku menyokong expo ni..

sini aku kasi cerite sikit pasal expo ni.. mane tau boleh jadi rujukan pade korang yang nak pergi untuk march 2012 nanti..

kedai-kedai atau booth-booth disane.. memang banyak la kan.. sampai 3hall dekat MVEC tu.. selalunye ape yang kite cari tu ade la.. macam-macam jename ade.. bukan takat tu je.. siap diskaun lagi.. antare kedai yang ade kat sane mothercare, pureen, bebe, medela, mumsdream, moms liltle one dan macam-macam lagi la.. aku lupe actually.. hihi.. kedai-kedai online pon banyak.. kat sane ade booth susuibu.com dan banyak lagi booth-booth yang kite rase memang patut ade la untuk parent especially parent-to-be macam aku dan en. suami.. pengalaman pertamekan..

kat bawah ni aku paste la pasal exhibit categories..

- Maternity Clothing & Accessories
- Slimming, Beauty & Health Care Products
- Breast Feeding & Mommy's Group
- Baby & Children Garments & Accessories
- Baby & Children Bedding & Furniture
- Toys, Playing & Learning Products
- Early Education, Training, Courses
- Programmes & Products - Food, Fedding & Nutrition
- Medical Biotechnological & Stem Cells Services
- Insurance & Financial Institution
- Photographer Services for Children & Parents
- Stroller & Gear, Travel Products
- Baby & Children Cares & Daily Use Products
- All Products & Services Related to Children,
- Parents & Parents-to-be
::sumber TCE::

memang semue yang tersenarai ade la..

aku pergi sane 3hari dari pagi sampai malam aku just beli:
-baju 5-6pasang untuk si comel dalam dalam womb ni.. harge bermacam-macam harge tapi murah..
-crochet hat 1 RM12.50..
-botol susu tommee tippee yang 5oz x 2 RM26.**.. ni memang murah sebab N.P RM48.**
-comforter + pillow + 2bolsters brand Pooh Classic RM60 N.P RM79.90
-set cooler bag + storage bottle x 3 + ice pack x 3 RM100
-bengkung RM45 N.P RM55 + losyen mustajab super hot RM19.**
-pureen wet tissue + pureen strech mark losyen

tu jela kot yang aku beli mase expo tu.. sikit je kan.. dapat la jimat sikit dengan diskaun yang ditawarkan..

sampai sini jela dulu aku cerite pasal kedai-kedai kat expo tu.. aku tak cerite banyak sangat sebab aku kurang berjalan..aku lebih kepade seminar yang ade.. nanti aku sambung lagi pasal seminar pulak..

2nd maternity & children expo-part 1


No comments:

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...