Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Wednesday, December 7, 2011

disposable diaper or cloth diapers?

assalamualaikum..

celaru minda, celaru fikiran.. sekarang aku da 35 or 36 weeks kot.. macam tengah tunngu hari.. perut aku masih kecil.. cute miut je sebab kalau mommy lain yang preggy 7month pon besar lagi perut derang.. tapi sebab care aku berjalan pon da kalahkan penguin.. ade yang da bertanye bile aku nak bersalin.. aku jawab semalam je.. hihi.. gurau kan..

same macam mommy-to-be or mommymommy lain, semuenye nak yang terbaik untuk anakanak kan.. aku lebih teruje kepade breastfeeding.. sejak awal preggy lagi aku da mule buat research.. mencari info dan belajar tentang susu ibu.. setakat ni da attend 2 seminar tentang susu ibu.. ni aku cerite kat entry lain ye.. sekarang aku da tersedar tentang diapers anak pulak.. wakaka.. jahil betul dalam babbab ni.. da 35weeks baru nak terhegehhegeh merangkak mengumpul info tentang diapers..

aku cari perbezaan DD & CD.. kelebihan dan kekurangan.. kalau pilih CD care basuh.. care simpan.. jenis material.. banyak atceli nak kene study.. tapi bile bace pengalaman mommymommy yang bekerjaye berjaye menCD-ing baby derang aku jadi teruje.. tapi masih banyak yang perlu aku pelajari..

dan sekarang aku confius either DD or CD.. waaarrrgghh.. tolong...

No comments:

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...