Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Thursday, December 8, 2011

lupe tarikh penting sebab terlebih excited nak dapat orang ketige~

assalamualaikum..

selamat pagi.. pernah tak korang lupe datedate yang penting dalam hidup korang? bagi aku datedate penting dalam hidup aku birthday aku, en.suami, parents & PIL, sibling & sapesape yang penting bagi aku la.. tak dilupe date pernikahan aku & en. suami, hari sambut menantu & etc la.. sekarang ni aku nak cerite yang aku terlupe birthday en. suami is coming around.. hihi.. terukkan..

semalam aku on FB tengok la birthday sape untuk di wish.. aku click see all nampak pulak pic baby dalam womb ni DP en. suami la tu untuk birthday person this week.. dalam hati terdetik.. aik birthday abang minggu ni ke? oh.. aku terlupe.. cume ingat date 1-disember die lahir cume tak tau bile 1 disember tu.. sekarang ni aku sibuk mencari info untuk bagi yang terbaik untuk baby dalam womb ni..

perbualan semalam bersame en. suami

aku: abg kalau malam ni pukul 12 hari khamiskan? luse abang ingat tak hari ape?
abang: luse hari sabtu tapi kite ade plan apeape ke?
aku: takde.. cube abang fikir betulbetul.. kalau syg bagitau abang nak bagi ape?
abang: abang tak teringat la yang..
aku: betul ni? fikir la lagi..
abang: tak tau la.. tak terfikir..
aku: sabtu ni kan birthday abang..
abang: haah la.. abang pon lupe..
aku: hihi.. abang nak hadiah ape?
abang: tak payah la sayang.. abang taknak apeape pon.
aku: kalau sayang postpone hadiah boleh?
abang: tak payah la.. abang taknak susahkan sayang..
aku: ok kalau macam tu baby dalam ni sayang punye sorang.. sayang nak bagi abang taknak..
abang: tu tak boleh la.. tu kene bagi.. kongsi same-same..
aku: *senyum jela..

terime kasih YA ALLAH kerane bagi peluang aku untuk merasai kebahagian ini.. semoge orangorang diluar sane akan merasainya juga.. inshaAllah.. amin!~

baby.. bile baby besar and baby buka blog ibu ni.. ibu dan abah nak baby tau yang kami berdue sangatsangat menatikan kehadiran baby.. sangatsangat menyayangi dan menghargai baby.. semoge baby ibu menjadi kakak @ abang yang soleh dan solehah dan menjadi contoh yang baik untuk adikadik.. inshaAllah..

2 comments:

Rosie Rose said...

thihihih... so sweet! tu la kan, syukur byk2 sbb diberi peluang merasa pengalaman pregnant dan menjadi seorang ibu. take care tau. dah sarat tu... baby tungu 2012 k! baru la leh sama umur ngan baby auntie ;)

eh, expecting boy ke gurl ni?

Fifi Nadhrah said...

tu la kak.. sangat2 bersyukur.. alhamdulillah.. kalau boleh nak 2012.. kesian baby kalau lahir akhir thn.. hihi..

expecting girl.. inshaAllah.. bestnye bile tgk accessories baby girl.. naik juling mate.. :)

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...