Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, June 21, 2011

tak de mood.. kursus asas perakaunan!~

assalamualaikum!~

lame da aku tak update blog.. sekarang ni aku rase macam alah dengan PC.. rase nak muntah bile pandang PC.. bukan takat PC.. handset dan semue alat2 yang seangkatan dengannye.. lagi 1 aku alah dengan ofis aku.. asal sampai ofis.. confirm aku muntah.. kekadang sampai 5 kali.. tu baru dari pukul 8 -12.. memang lembik la.. tak tahan.. jadi susah sikit r aku nak mengupdate blog.. memang hangat2 taik ayam kan? tetambah semalam aku dapat tau aku aku kene kursus..

ye sekarang ni aku tengah kursus.. kursus asas perakaunan.. mule hari ni sampai la kamis.. bosannye YA ALLAH.. dengan badan tak berape sihat.. nak duduk menung dari pagi sampai petang.. memang tak tahan.. hari ni pepagi memang ok la.. ade tenage lagi.. bile masuk petang.. totally out!~ memang da tak boleh bla woo.. memang keluar dari bilik tu.. lepak kat sofa lua.. agak2 5-10minit nak habis aku masuk balik..


No comments:

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...