Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Thursday, June 9, 2011

setelah lame........

assalamualaikum..

setelah lame....... ye.. setelah lame tak mengupdatekan blog.. terase ke kekokan menjadi seorang blogger.. hahaha.. masih banyak hutang aku untuk semue.. hutang cerite.. aku ade banyak cerite basi untuk korang.. inshaAllah.. aku akan cube kembali aktif..

aku sendiri pon malu nak bukak blog ni ha.. bukan sebab ape.. sebab lame sangat terbiar.. tapi aku tebalkan jugak la muke aku ni ha.. menaip kisah2 hidup aku untuk generasi aku akan datang.. hahaha.. aku da mintak en. zairi transferkan pic jambu aku mase kat kampung tu.. nnt bile da ready.. aku post pasal pengalaman balik kampung setelah setengah tahun tak balik.. merajuk kekdahnye..

alhamdulillah jugak sebab kat keje kat ofis ni semakin rede.. jadi ade la mase sikit aku nak ber blog + BW after ni..


notakaki --> sampai sini je kot aku tulis.. da lame tak menaip.. tak reti pulak nak olah ayat.. sape cekgu BM? sile ajar saye..

No comments:

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...