Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Monday, July 4, 2011

Alhamdulilah.. double line!~

Assalamualaikum..

selamat pagi.. da lame sangat-sangat aku tak update blog aku.. sebab aku alah.. alah dengan bilik pete.. aku rase macam busuk je bilik ni.. tambah lagi dengan bau ink printer-printer sebesar badak kat dalam ni.. lagi la aku tak tahan.. tambah lagi.. waa.. banyak betul tambahkan.. suasane kerje dalam bilik ni semuenye lelaki.. setengah darinye perokok tegar.. boleh uwekk woo bau derang lepas balik merokok.. tak tahan.. aku banyak meghabiskan mase di luar bilik ni.. ambil angin ala2 segar tak segar di luar bilik ni.. lagi satu aku alah dengan PC aku sendiri.. aku tak boleh nak tengok PC ni lelame.. rase sakit kepale.. and sampai 1 tahap aku boleh rase nak muntah.. waaa.. siksenye.. tapi itu la pengalaman yang di idamkan setiap isteri.. kate mereke yang pernah melaluinye.. adelah satu pengalaman manis..

apsal la aku alah2 ni kan.. sebabnye aku da dapat double line.. double line dekat urine prenancy test.. Alhamdulillah.. aku bersyukur sangat2.. actually da lame aku dapat double line tu.. 11 mei 2011 la hari paling best dalam hidup aku semenjak bergelar isteri.. lame jugak aku berusehe berTTC.. menahan rase sebak di hati dengan pertanyaan2 yang agak tak best didengar.. mengelak dari orang ramai bagi mengurangkan rase tertekan.. macam2 lagi la dugaan yang aku lalui.. sangat memedihkan.. tapi aku tak kesah mase tu.. dalam tangisan.. dalam sebak di hati.. aku kuatkan semangat.. Allah nak uji kesabaran aku.. nak aku selalu ingat padeNYA.. dekat padeNYA.. alhamdulillah.. ade perubahan positif dalam diri aku dan en. suami selame kami di uji..

cukup setakat ni aku menaip entry.. kepale da mule tingtong.. pen off.. pengalaman tengok double line.. next ebtry.. bye!~

No comments:

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...