Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Friday, May 20, 2011

ohh.. so sory!~

nota kepalesayetakbotak--> entry bermood keluhan!~

assalamualaikum!~

selamat petang semue.. aku sangat sibuk sekarang.. kekadang 3 hari berturut2 tak bukak blog sendiri.. apakah? waaa.. nampak sangat terlampau sibuk..

sekarang ni aku kat ofis lagi.. malam ni akan bertolak ke melake.. wat da?? penatnye.. last weekend pon macam ni.. ke melake.. next weekend ke perak..

keje kat ofis berlambak.. ohhh.. sangat2 terlampau sibuk.. sory sangat2.. ape yang aku merepek ni?

tak kesah la.. aku update ni semate2 nak bgtau kat kawan2 blogger.. aku masih di sini.. merindui dunie blogger!~

No comments:

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...