Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Tuesday, July 14, 2015

selamat hari raya AIDILFITRI 1436h

assalamualaikum..

semalam dah pos salam akhir ramadhan.. sekalikan dengan persiapan raya.. jadi hari ni.. kita up entry.. ucapan 

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI

tahun ni saya sempat buat 3 4 kad raya.. salah satu kad raya tu saya snap gambar dan jadikan kad raya online.. hahaha.. malas nak edit gambar punya pasal.. saya kena ucap selamat hari raya hari ni sebab esok saya dah balik kampung..

giliran raya tahun ni rumah mertua saya.. saya jenis tak kesah.. manamana pon ok.. rumah mertua.. setengah jam saja dengan rumah arwah mama saya.. tempat persinggahan sebelum ke akhirat arwah mama saya pon dekat situ.. jadi saya tetap rasa seronok nak beraya di rumah mertua..

jika giliran rumah saya.. saya seronok juga sebab dapat beraya dengan abah.. cuma suasana kampung kurang sikit.. lagipon saya kan tinggal dengan abah.. harihari jumpa abah.. jadi raya dengan abah atau tak.. tak menjadi masalah.. harihari jumpa..

hati ni memang dah sampai kampung.. dah terfikir nak buat macammacam.. cuma sedih saya tak boleh cuti lama.. kena simpan cuti sebab.. nanti lah.. hehe.. mungkin ahad atau isnin saya dah balik sini.. dan mula bekerja.. paling lewat selasa masuk kerja.. ok korang.. 

selamat hari raya aidilfitri.. saya minta maaf sangatsangat jika ada terlebih terkurang di dalam ukhwah yang terjalin selama kita kenal ni.. paling penting.. hatihati di jalan raya.. samasama kita doakan keselamatan sesama kita sepanjang cuti raya.. bahagia selalu korang.. assalamualaikum..


6 comments:

Kopiolimauice said...

slmt hri raya fifi ;p

LYAfrina said...

Salam Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin

Julia Johari said...

Oh selasa dah masuk kerja, samalah ngan julia...beraya dengan abah pun meriah juga fifi, jgn rasa sedih ye...sedekah alfatihah buat arwah mama tersayang

dalila said...

kejapnye cuti..
pesal?hanimunnn lg ka?

FarahFerraDotCom said...

masih tak terlewat lagi kot nak wish...
Selamat Hari Raya buat fifi sekeluarga...kosong kosong tau..=D

Permata Malap said...

singgah sini,fifi..lama tak update entry..

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...