Lilypie - Personal pictureLilypie Breastfeeding tickers

Friday, August 28, 2015

takut.. takut..

assalamualaikum..

selamat pagi korang.. alhamdulillah setakat hari ni.. saya makin ok.. terima kasih atas katakata semangat dan doa dari korang.. minggu ini 3 hari saya bercuti.. semalam first day masuk kerja untuk minggu ni.. makin positif.. kerja makin teratur..

weekend lepas saya balik kampung dan terus ke alor star.. inshaAllah saya akan ceritakan dekat blog ni.. tapi hari ini saya nak cerita tentang ulwan.. anak teruna saya yang dah besar tu.. alhamdulillah.. hampir setahun setengah dah usia ulwan.. 

banyak dah perkataan perkataan yang keluar dari mulut ulwan.. paling latest takut.. kalau dia nak mintak dukung.. dia berdiri.. sambil buatbuat nangis.. sebut.. takut.. takut.. takut.. akal tak akal.. nak dukung punya pasal sanggup tu.. tapi ape yang di takutkan pon tak tau..

mase dekat alor star kami pergi muzium padi.. best.. nanti saye cerite.. kat muzium tu ade patung kuda.. besar.. saya nak suruh ulwan pagang.. dia punya angkat kaki.. takut.. hahaha.. lawak.. sambil nangis manja sebut takut.. takut.. suka betul saya mengusik dia.. jadi sekarang ulwan dah tau erti takut..

sekarang tak boleh type panjangpanjang.. kerja banyak.. gambar ulwan nanti saya masukkan.. bye korang.. doakan saye ye..

8 comments:

Ina Haireina said...

alolololo... comel ke ulwan..
takut takut ye.. hehehe..

Kakzakie Purvit said...

Yg pasti Ulwan dah tahu makna takut itu apa.
Makin bijak dah:)

Unknown said...

hehehehehhe mesti cute jea...
alhamdulillah fifi makin selesa di tempat kerja baru...

selamat bercuti fifi =)

Wak Lat said...

wahh dh besar ulwan tuu., x lama nk dpt adik letewww., hehe2

dalila said...

bace tajuk tu aku ingt ko yg takut2 ngan keje kt sn..hihi..
dh ok kan?alhamdulillah..semoga dipermudahkan semua urusan sahabat ;)

Julia Johari said...

Ulwan dah besar, wahh pi muzium padi ye...julia pernah pi dulu masa belajar di uum...best gak

Nur Zahirah & Hafizan Lutfi said...

wahh comel je

Victoria said...



I was diagnosed as HEPATITIS B carrier in 2013 with fibrosis of the
liver already present. I started on antiviral medications which
reduced the viral load initially. After a couple of years the virus
became resistant. I started on HEPATITIS B Herbal treatment from
ULTIMATE LIFE CLINIC (www.ultimatelifeclinic.com) in March, 2020. Their
treatment totally reversed the virus. I did another blood test after
the 6 months long treatment and tested negative to the virus. Amazing
treatment! This treatment is a breakthrough for all HBV carriers.

::hamster aku::

kalau nak bagi makan click kat mne2 je.. nak bagi minum click kat tutup botol.. kalau nak bagi hamster aku lari2 dalam bulatan tu.. click kat bulatan kuning tu..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...